ΜΕΝΟΥ
Your Bag

Πολιτικη Επιστροφων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως αγορά ενός

προϊόντος βάσει του Ν. 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με

την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013).

Ειδικότερα σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία ο πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα

να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα υπό τους

παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

1) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση

των προϊόντων ή την παραλαβή του (εφόσον έχει επιλέξει "παραλαβή από το

κατάστημα"). Τα έξοδα και η ευθύνη μεταφοράς βαραίνει αποκλειστικά τον αγοραστή.

2) Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε.

Το προϊόν που θα επιστραφεί θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί,  όπως ακριβώς

πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.)

τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν φθορές ή σκισίματα και με όλα τα περιεχόμενα της

αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων,

καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Προϊόντα με οποιαδήποτε φθορά

δεν δύναται να επιστραφούν. 

3) Για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο

παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά

αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό

αγοράς. Χωρίς το παραστατικό αγοράς δεν μπορεί να γίνει η επιστροφή.

4) Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης/επιστροφής οφείλετε πριν από

την πάροδο της σχετικής προθεσμίας να γνωστοποιήσετε την βούλησή σας για

υπαναχώρηση εγγράφως στέλνοντα e-mail στο info@lalbaluce.gr

5) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει

εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του προϊόντος σε

αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

6) Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης, δηλαδή μεταφορικά έξοδα, έξοδα

αντικαταβολών κ.α.

7) Επιστροφή σε προϊόντα κατόπιν ειδικής παραγγελίας δεν μπορούν να επιστραφούν

βάσει του νόμου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

8) Επιστροφή σε προϊόντα εισαγωγής επιβαρύνεται με παρακράτηση 15% λόγω εξόδων

Logistics.


ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε

προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της

υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν

αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προστασίας, μάσκες αναπνοής, γυαλιά

κ.ο.κ.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης 

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή

ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με το

σωματείο ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα

έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εταιρεία αρκεί να τηρείται ο

προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Ελαττωματικό Προϊόν 

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει πλήρη ή

μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή η επισκευή ή η

αντικατάσταση των προϊόντων.

• Ο πελάτης οφείλει να επιθεωρήσει το προϊόν κατά την στιγμή της παραλαβής και να

υποδείξει οφθαλμοφανείς φθορές του προϊόντος στον υπάλληλο της εταιρείας

ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας που πραγματοποιεί την παράδοση ώστε να

καταγραφεί το πρόβλημα.

• Ο πελάτης οφείλει να ειδοποιήσει το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του

προϊόντος για τυχόν κατασκευαστικό ή λειτουργικό ελάττωμα ή ελλιπή εξαρτήματα . Η

προθεσμία για αναφορά σπασμένων προϊόντων ή σπασμένων γυάλινων εξαρτημάτων

είναι 24 ώρες. Η αποστολή του ελαττωματικού προϊόντος από τον πελάτη πρέπει να

ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του. Σε άλλη περίπτωση, το

κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή.

• Ο πελάτης αναλαμβάνει να στείλει με δική του ευθύνη και χρέωση το ελαττωματικό

προϊόν στην έδρα της επιχείρησης για να εξεταστεί από το τεχνικό μας τμήμα. Αν

απαιτείται εξέταση και από το τεχνικό τμήμα του προμηθευτή ή παραγωγού, τα έξοδα

μεταφοράς επιβαρύνουν το κατάστημα. Η διαδικασία εξέτασης του προϊόντος δεν

δύναται να παρέλθει τις 30 ημερολογιακές μέρες.

• Αν διαπιστωθεί ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό , αλλά έχει γίνει λανθασμένη

χρήση, συναρμολόγηση, τοποθέτηση, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα

αποστολής θα επιβαρύνουν τον πελάτη. Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα άσκησης

όλων των νομικών της δικαιωμάτων. 

• Σε κάθε περίπτωση εντός της εγγύησης των προϊόντων δικαιούστε δωρεάν επισκευή

και αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας

προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας.

• Βάσει του νόμου της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενδεχομένως να μην δικαιούστε επιστροφή

χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο, π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. [ Προβολή εγγράφων πολιτικής απορρήτου GDPR ]. Διαβάστε περισσότερα